Montag, 23. Oktober 2023

Hercegovina, običaji

 


O udaji i ženidbi


Sve se cure udaju pa neka

mene moja u matere čeka

Oženi me ćaća ove zime

da se imaš podiliti s kime

Oženi se i dovedo vraga

nit je meni nit materi draga

Teče voda potokom i jazom

ženit ću se ali sa mirazom

Ženit mi se dozvolila braća

čekaj mala da mi umre ćaća

Ženit ću se i ja ove zime

dogodine ljuljat ću te sine

Cura plače i govori meni

moj dragane ajde me oženi

Curica se za udaju sprema

sve gotovo samo momka nema

Meni mala džigericu baci

eto dragi pa ponesi majci

Ako sam te poljubijo seko

ja te nisam oženiti reko

Cure moje nemojte me kleti

ne mogu vas do jednu uzeti

Mene uze, a kolegu nije

moja plače, njegova se smije

Nemoj mala da ti žao bude kad

te moji svatovi probude

Iđe Božić, iđu sveti dani

nećeš mala proći kao lani

Iđe Božić, iđu curske brige

ko će s kime u pratarske knjige

Ja baraba i barabit ću se

doće vrime i oženit ću se

Mene ćaća oženijo mlada

još mi nije narasla ni brada

Neću cure koja se modira

ona svome ćaći komandira

Daj mi Gospe što od tebe želim

dobru curu pa da se oženim

Kad se budu ženile barabe

bit će vina i rakije džabe

Sad se cure udaju na rate

tri miseca pa se opet vrate

Moj bi ćaća oženijo mene

da mu nije ranit tuđe žene

Ženit ću se i ja ove zime,

da se mater ima svađat’ s kime

(Gugo/20231022)



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen