Mittwoch, 11. März 2015

Komentari na prilog „Ledena kiša u Mostaru 1963“


Smail Spago lokacija je Šantićeva...prizemna zgrada iza, sa grilama na prozoru je kuća, neposredno prije ulaska u Abrašević...
Smail Spago kako bi bilo lijepo kad bi se indetifikovale osobe na slici...a možda bi ova slika nekome bila i draga uspomena...čovjek i žena sa psom...ali i ovaj dečko, koji se sigurno klizao na ledenoj klizaljci, uglancanoj na sred ulice...babine cokule, vunene čarape, a gore bez ikakve jakne...i bez kape...

Azur Azo Karamehic To je nebo plakalo jer sam se ja trebao roditi za par dana hahahah
Goran Pervan Te godine sam ćirom stigao u Mostar sa mladjim bratom i našim rahmetli daidjom.Meni 14 godina, taman uzrasta poput ovog dječaka na slici.Nekako nas daidja dovede bezbjedno do Carinskog mosta,držeći nas čvrsto a step koraka usitno,pa se onda držasmo za ogradu mosta,te polako do haremskog zida,tad bio harem a ne željeznička stanica,i tu počeše problemi,zaledjeno,blagi uspon a na kraju haremskog puta mala uzvišica do ceste,i tada nastupih ja ,legnem na ledja nogama okrenutim uz stazu te bakandjom koja je bila i potkovana udaraj dok ne napravim dva rukohvata za daidju,pa me on odgurni na više,povuče sebe i mog brata i tako mic po mic izbismo na cestu a tu nam i kuća odmah u blizini,te u kuću sve troje uz fijaker iz kojeg je pucketala vatra,a kad dodjosmo sebi tad zagrljaji,poljupci sa našim milim i dragim,rahmetli nenom ,rahmetli dedom i svim drugim dragim ukućanima.Ujutro kad pogledah kroz prozor ugledah drače haremske,rusovinu,divlju krušku,sve okovano ledom poput srebra,koji se svjetluca,blješti i presijava pod sunčevim zrakama.
Smail Spago bogami Gorane u tebe, ko da je zimus bilo...toliko detalja...



SPAGOSMAIL.BLOGSPOT.COM|VON SMAIL SPAGO

Smail Spago za Gorana...evo ti ograde Carinskog...kako si pisao gore...



Miran Miletic Moja se mama sjeca dobro te zime
Cerima Grujic Bilo je strasno

Goran Pervan Hvala ti moj Smaile,davno bilo pa se i zaboravilo,ali mi Ti osvježi te nezaboravne,srebrom okovane mostarske dane,pa iz mene krenu sjećanje.Tad sam živio u Sarajevu,ali ovakvu bajku doživjeh samo te godine u mom rodnom Mostaru
Fikreta Elezovic Sve je bilo okovano ledom a izgledalo je kao iz bajke dobro se toga sječam
Diana Krkic Dobro se tog sječam kao da je jučer bilo,ljudi su na obuću navlačili vunene čarape vezali kanap,prosipali pepeo ispred kuća da bi mogli hodati.
Krtalic Andrej-pako Mk Beštije bilo mi 12 god ,dobio cipele od crvenog krsta pa se od klizanja odmah raspale a što je bila ledara 
Mirsada Mehmedovic-Škoro ja se sjecam,ali kroz maglu....medutim,poslije se prepricavalo.....

Fazil Miljevic Mislim da je ovo Santiceva ulica iz perioda ledom okovanog MostaraIza ovo dvoje lijevo ulaz u Abrasevic a jos malo dalje Celovina.
Drazenka Mirko jako se dobro sjećam.mostar izgledao kao iz bajke,sve blješti,ali teško hodati. ipak sam išla na posao jer sam morala odnjeti doznaku od bolovanja pošto sam bila na porođajnom dopustu.
Slobodan Gordic Da li je bio mart ili januar???

Goran Pervan Za mene je bio zimski raspust,pa ne može biti mart

Badema Seno Hazirovic Bilo mi je 11 godina,ali nikad necu to zaboraviti....djeca Donje Mahale napravila klizaljku....za nas djecu ljepota, ali se sjecam autobusa "Sokolovih" koji bi prolazili kroz Mahalu klizeci zastajuci lagano na stanici pokraj moje kuce,a zaskripe lanci.....kao da je juce bilo..../ne kaze se badava"sto stariji vise se sjecas proslih vremena"
Slobodan Gordic Da li je i u martu, te 63 bila ledena kisa, ne mogu da tvrdim, ali mislim da je ovdje rijec o velikoj poledici koja je bila u januaru 63 god. Tacnije 21. januara.
Smail Spago tesko se je sjetiti tacnog datuma...ali mislim da je Slobodan u pravu...mene je za ovim...mart 1963...odveo tekst objavljen na portalu klix.ba...sa slikama...medjutim...toga vremena je zimski raspust bivao od cca. 15 januara do cca. 5-6 februara...tri sedmice...a koliko je meni ostalo u sjecanju, kad smo prvi dan nakon raspusta dosli u skolu, direktor nam je rekao...raspust se produzava...zbog zime i leda...znaci da bi ovaj datum 21. januara u poptunosti odgovarao...odnosno da je tacan...
Smail Spago ispravljeno u naslovu...hvala Slobo

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen