Kada na TV vidite reklame za pastu za zube, možda ćete pomisliti na prof. dr. Besta, koji je utisnuo četkicu u paradajz. Ili "zubarova žena" Gudrun, koja je hvalila brend Perlweiss. Ili izreka „Da bi i sutra mogao snažno da grizeš“. Prema televizijskoj grupi ProSieben Sat.1, nova reklama za pastu za zube sada će ući u "TV historiju". Zajedno s medijskom agencijom razvijena je reklama za brend Lacalut koja je u potpunosti kreirana uz pomoć umjetne inteligencije. “Emocionalno i fotorealistično”, kako kažu.
Možete vidjeti jedanaest scena iz sto godina, jer toliko dugo postoji pasta za zube. U svakoj sceni postoje ljudi na slici, koji se nasmiješe gledaocu, naravno sa besprijekornim zubima. 1925. to je bila glamurozna žena sa bisernom ogrlicom, 1935. mladić s ravnom kapom u crno-bijeloj boji (nemojte mi reći da i to nisu bila mračna vremena, ali je li to stvarno VW Buba u pozadini?), 1945. svježe izgleda sijeda kosa, scena 1955 na ulici, i kako se čini, čudo je očigledno već stiglo. Lacalut radi!
I tako dalje, izbor modela je također malo raznolik. Vesela muzika i glas su takođe vještački stvoreni.
Poruka: Osmjehujemo se priči.
Takvi spotovi će se češće viđati u budućnosti, jer kompanije štede mnogo novca na ljudskim modelima, kamermanima, šminki, odjeći itd. I ako želite biti iskreni, sasvim je logično: AI pomaže da oglašavanje postane ono što je oduvijek željelo biti: idealizirani odraz ambicioznog društva. Smeta li vam što nema pravih ljudi sa pravim (izbijeljenim) zubima koji se smiješe u virtuelnu kameru?
U početku se može činiti pomalo uznemirujućim, ali oglašavanje nam samo želi pokazati kakav bi mogao biti naš život. Pomaže li možda čak i saznanje da ovi sjajni uzori zapravo ne postoje? Naravno, četkicu za zube morate uzeti u ruke, najmanje dva puta dnevno.
(welt)
(spagos)
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen