Mittwoch, 22. März 2017

Tschüß Lukas!



U srijedu, u utakmici Njemačka – Engleska (22.03, 20:45), od reprezentativnog dresa se oprašta Lukas Podolski.
Lukas Podolski je u reprezentativnom dresu Njemačke imao odlučujuću ulogu u godinama zaleta ka tituli svjetskog prvaka. Ovo je trenutak da se i stari prijatelji oproste.
Sebastian Schweinsteiger, kojeg sa Lukasom Podolskim veže i sportsko i ljudsko prijateljstvo, uz njegov reprezentativni oproštaj, putem dnevnog lista “Welt” napisao je pozdravno pismo Lukasu Podolskom.

Dragi Lukas,
nas već godinama nas veže prijateljstvo, kakovog nema tako često u životu. Sjećam se jako dobro trenutka izmjene na mojoj oproštajnoj utakmici, kada sam na ribinama vidio tebe u krugu moje porpdice. U krugu ljudi koji imaju posebno mjesto u mom životu, spadaš i ti. Sa tvojom pozitivom aurom, tvojom otvorenošću i privlašnošću, privukao si i oduševljavao ne samo mene, već i njemačkiu, englesku i tursku publiku istom mjerom. Nemam ni trunke sumnjee, da ćeš isto tako oduševljavati i japansku publiku, koja će se vrlo brzo pretvoriti u tvog navijača.
Servus, Poldi, moj prijatelju, vidimo se uskoro!
Tvoj Basti!







(spagos)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen