1965. je bila godina
kad su ljudi bili zaljubljeni u svoje automobile
U auto godini
1965. Porsche je pokazao svoj prvi otvoreni auto, ponovo su se pojavili
automobili marke Audi, pojavio se i Peugeot sa svojim modelom 204. a Renault sa
modelom za budućnost R-16, dok se Honda se pojavila sa modelom S 600, koji je
bilo prvi japanac na evropskom tržištu.
To je godina u
kojoj se pojavio i prvi automobil sa petim vratima, a peta su bila ona pozadi.
Prednji pogon automobila postao je hit, a prvi su ga uveli Francuzi na svojim
modelima.
Danas su ovi
automobili oličenje lijepih oblika, funkcionalnosti, pogotovo porodični
automobili, koji su nudili vožnju bez problema.
Peta vrata,
prednji pogon, subkompaktni automobil, postali su jednako popularni kao i oni
veći, crossover coupes. Prije pedeset godina sve češća pojava je bila, vlastiti
auto parkiran ispred svojih vrata. To je bio početak kraja putovanjima autobusima
i vozovima punim stresa. Autom se počelo ići u kupovinu subotom, pa i na pijacu.
Lijepo!
Do koju godinu
prije toga, to su mogli samo oni koji su dobro zarađivali, i koji su mogli priuštiti
kupovinu autoa. Onda se odjednom pojavila šansa i onima koji su zarađivali malo
manje, da dođu do svog auta. Tržište se okrenulo ka porodičnom autu, koji je
ostavljao puno prostora za veselu djecu. Izvedba kombi bila je apsolutno
popularna, a donosila je i proizvođačima i trgovcima dobru zaradu. I odjednom, svi
proizvođači automobila su htjeli isto. Ford je prvi ponudio auto sa petera
vrata, kod modela “Turnier” a Opel je izbacio svoj “Caravan”, Volkswagen model “Variant”,
a Mercedes u utrku šalje svoj model “Universal”. Ovo je bila trka za osvajanje
kupaca. A opet sve to se dešavalo na zadovoljstvo kupaca. Jer je jaka konkurencija
činila svoje u pogledu cijene i uslova kupovine.
Proizvođači su
auto 1965. godine htjeli napraviti da bude što lakše, ali da i dalje zadrži
svoju stabilnost. Uzor su im bili materijali iz avionske industrije. Tako su se
samo na limu štedili kilogrami, promjenom debljine lima. A da bi se održala
stabilnost, postavljani su profili za ojačanje. Ta lakša vozila, kod iste snage
motora bivala su brža, što je u to vrijeme bilo čak i više nego što je i najavljivano
i očekivano.
Godine 1965. za
našeg radnog čovjeka automobil je još uvijek bio samo san. Još nije bilo
masovne kupovine automobila. Ona je krenula tek nekoliko godina kasnije. Na
našim putevima su se počele kotljati popularne Fiće, zatim Tristaći, pa Pezejci
i Stojadini, a iz uvoza su bili stizali Opeli, Renaulti, pogotovo Četvorka,
zatimVolkswagenova buba i Škoda.
Auto godine 1965.
bio je model Austin 1800.
(spagos)
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen