Od 1919. godine, etapni pobjednici na Tour de France nose istu boju.
Zahvaljujući novinarima, koji su se u svojim izvještajima sa Tour de France žalili da u gomili biciklista jedva mogu primijetiti zelenu narukvicu, koju je do tada nosio etapni pobjednik, Henri Desgrange je došao na genijalnu marketinšku ideju.
Od tada je etapni pobjednik nosio svima vidljivu i prepoznatljivu žutu majicu. Žuto je bila boja njegovih sportskih novina “L’Auto-Velo”.
Bilo je to u ljeto 1919. godine, kada je nakon pauze od četiri godine, zbog Prvog svjetskog rata, Tour de France ponovo oživio. A Desgangre je bio, vjerovatno na pragu najvećeg uspjeha u svom životu. Novinar, koji je prije 16 godina i sam bio biciklista, oživio je turneju. Taj veliki događaj je trebao da pomogne njegovim novinama da izađu iz krize i naprave proboj na tržištu. Ideja se rodila.
Nakon tek završenog rata, njegov “L’Auto-Velo” je imao dnevni tiraž od 800 hiljada primjeraka. Pobjednik etape je u svakoj novoj etapi u stvari nosio njegovu besplatnu reklamu.
Ove novine su davno otišle u istoriju, ali legenda u žutom živi i danas, zahvaljujući, prije svega, legendama, kao što su bili Fausto Coppi, Eddy Merckx, Laurent Fignon i Greg LeMond.
(stern)
Z.N.
(NovaSloboda.ba)
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen