Popunjavanje hiljada kvadratnih metara izložbenog prostora može izazvati klaustrofobiju kod nekih umjetnika. Za Katharinu Grosse, prostor nikada ne može biti dovoljno velik za njene slike, koje su istovremeno skulpture, instalacije i okruženja u koja se može ući. A to znači, kao posmatrač njenih slika, ulazite u sam prostor boja. Vidite drečave pruge, svjetleće oblake magle uhvaćene na tkaninama, koji prelaze u šareno sveobuhvatno okruženje; ponekad je boja neprozirna, a onda se čini da se rastvara u prozirnost.
Prije mnogo godina, kada je umjetnica prvi put ušla u svijet slikarstva, ismijavana je zbog svojih bezopasnih apstrakcija. Od tada je postala jedna od najpoznatijih savremenih umjetnica, dijelom i zato što ispunjava jedan od centralnih zahtjeva nedavne muzejske politike: da bude pristupačna. Grosse stvara umjetnost koja se oslobađa složenih zidnih tekstova, onu koja se direktno obraća čulima. Ona predstavlja sliku po sebi, onu koja preplavljuje i očarava sve one koji idu na izložbe da budu očarani.
Trenutno izlaže trodimenzionalni spektakl airbrush tehnike "The Sprayed Dear" u Kuppelsaalu (dvorani s kupolom) Staatsgalerie Stuttgart. Prošle srijede je predstavila svoju "čudesnu sliku" (na fotografiji) s praznim prostorima i izrezima u Deichtorhallenu u Hamburgu.
Za dvije sedmice, umjetnički sajam Art Basel daje Katharini Grosse odlučnost da transformira sajmište u ono što je sigurno najfotogeničnija umjetnička pozornica u gradu.
I bez obzira gdje ili koliko je velika, umjetnica i dalje sama slika.
(welt)
(spagos)

Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen