Priključujemo
se!
Jasminka Delić, šefica Službe za
kontrolu kvaliteta Fabrike deterdženata Dita iz Tuzle, prije
nekoliko dana je kazala građanima da Ditine proizvode potraže na
policama, jer ova kompanija nema novca da se reklamira. To je bilo
sasvim dovoljno da ljubitelji domaćih proizvoda reklamiranje uzmu u
svoje ruke.
Dok vrijednih 75 radnika uprkos stečaju
uspijeva zaraditi za plate i doprinose te pri tome finansirati
nabavku sirovina i troškove proizvodnje, građani su sami sebe
zadužili za promoviranje Ditinih proizvoda.
Najbolji put do što većeg broja
potencijalnih kupaca svakako su društvene mreže.
Facebook i Twitter su preplavljeni
pohvalama i reklamama, a krajnji cilj je da nekadašnji tuzlanski
gigant ponovo stane na noge.
U borbu za Ditu odavno su uključeni
brojni građani, ali i poznate ličnosti.
(izvor:klix.ba)
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen