Montag, 28. August 2023

Festival narodne muzike Ilidža 2023.

 


Večeras Takmičarsko veče, početak u 20:00 na BHT1


Festival narodne muzike Ilidža 2023. održava se 28. i 29. augusta, na Ljetnoj pozornici Ilidža, prenosi se uživo na BHT1 i BH Radio1.

U konkurenciji Takmičarske večeri Festivala Ilidža 2023. je 15 originalnih kompozicija, a pobjednik će biti izabran glasovima stručnog žirija i glasovima publike.



Kompozicije i redoslijed učestvovanja na takmičenju:

  1. Melodija – Elmedina Laličić

  2. Da te zagrlim k'o Bosnu – Tamb orkestar Fijaker

  3. Pjesmo moja – Mejrema Alihodžić

  1. S tobom ću dalje tugo – Alem Kadić

  2. Tvoja oka dva – Tanja Šeter

  3. Društvo staro – Ferid Avdić

  4. Tajna - Ansambl Stara priča

  5. Šta bih ja bez tebe draga – Abid Sakalaš

  6. Da još si tu – Dejan Škuletić

  7. Ja ne žalim što sam tebi srce dao – Dejan Ćulum

  8. Imala sam biser dragana – Mejrema Bešlija

  9. Hanka - Jasmin Burek

  10. Sevdalinka stara – Muamer Bjelak

  11. Jedan mi je život malo – Almin Džanković

  12. Sevdalinka – Nina Kraljić

Festival narodne muzike Ilidža je najstariji festiva na području bivše Jugoslavijel, postoji od 1963. Neki ne znaju, ali nastao je nakon teškog zemljotresa u Skoplju. Tada je naravljen humanuitarni koncert na Ilidži. Novac je otišao za žrtve u Makedoniji. Nakon toga festival je pravio rezultate i bio jpoznat na prostoru bivše Jugoslavije i dalje.

Festival narodne muzika Ilidža je nekada bio svojevremeni ispit za sve muzičke zvijezde. Zvijezde su na Ilidži ustvari polagali ispit, a ako bi ga polože, napravili bi i karijeru.

U prethodne dvije godine zbog pandemije ovaj festival nije mogao biti organizovan i ovo je sada jedan veliki iskorak posebno u saradnji sa Javnim servisom BHRT.

(portali)

(spagos)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen