Sonntag, 14. Januar 2018

Posjeta s razlogom: Vaso Vreća, najstariji živi igrač Veleža




Vaso Vreća, jedini najstariji živi igrač iz generacije Veleža 1952 godine, nalazi se na liječenju u KB “Dr. Safet Mujić”, gdje su ga danas posjetili posjetili Enes Vukotić, autor dvije knjige o Veležu, i Emir Krpo, urednik sportske rubrike portala NovaSloboda.ba.
Iako oronulog zdravlja, Vaso ne može a da ne priča o fudbalu, posebno o Veležu, svojoj velikoj ljubavi.
“Prije nego što sam došao u Velež, igrao sam u Sarajevu za Milicionar. On je bio republički ligaš Bosne i Hercegovine. To je bilo 1952 godine. Potom sam došao u Velež, čiji sam dres nosio do 1955 godine. Nije bilo nikakva razloga da napustim Velež, ali u Stocu živio sam sa familijom i vratio sam se u Stolac, gdje sam imao imanje i kuću. Tu sam ponovo zaigrao za Iskru”, priča Vaso Vreća, najbolji strijelac Herecgovačke zone svih vremena.
Vaso zbog podmaklih godina i bolesti ne može ići na utakmice, ali prati sve što je vezano za Velež.
“Velež je uvijek bio rasadnik velikih talenata. Iskreno želim da se Rođeni što prije vrate u Premijer lig, gdje mu je i mjesto”, kaže Vaso, kome smo poželjeli brz i uspješan oporavak.
(NovaSloboda.ba)


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen