Samstag, 6. August 2016

Mostarka na Olimpijadi u Riju: Amina Kajtaz osvaja svijet



Zvijezda twittera: Navijamo za Bosnu zbog prelijepe plave djevojke, napisali su navijači na twitteru

Bosna i Hercegovina možda nema mnogo predstavnika na Olimpijadi, ali nakon što je naš tim prodefilovao kultnom Maracanom, društvene mreže su preplavljene komentarima o našem timu. Preciznije, o članici našeg tima Amini Kajtaz na čiju ljepotu mnogi nisu ostali ravnodušni.
Amina Kajtaz je plivačica i ima samo 19 godina. Ona će nastupiti u disciplini 100 metara delfin, a takmičenje počinje danas u 18 sati po srednjoevropskom vremenu.

Mostarka je svoje učešće na Olimpijadi ostvarila kroz poziv ''Universality Places'', a ranije je u razgovoru za naš portal kazala da je njen san ispunjen. "Ne mogu očekivati medalju, ali mogu isplivati svoje nabolje vrijeme. To bi za mene bio dobar rezultat. Moj trener, porodica i ja ćemo biti zadovoljni ako uspijem. I BiH može biti zadovoljna, sigurna sam", kazala je Amina.

Prelijepa plava djevojka bila je glavna tema na Twitteru nakon što je naš tim prodefilovao stadionom Maracana. Mnogi su ostali zadivljeni njenom ljepotom i pisali su da će navijati za Bosnu i Hercegovinu zbog lijepe Mostarke.

"Gigantska Bosna", "Živjela Bosna!", "Izvini Irska, ja sam fan Bosne tokom naredne dvije sedmice", "Bosna i Hercegovina je najbolja zemlja na Olimpijadi", "Zna li iko ime plave djevojke iz Bosne?", "Za mene je Bosna već osvojila Olimpijadu", "I odjednom, cijeli svijet navija za Bosnu", samo su neki od komentara.
(klix.ba)


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen