Freitag, 19. November 2021

Kad bih mogao ponovno

 


Kad bih mogao ponovno proživjeti život

Pokušao bih u sljedećem da napravim više grešaka,
ne bih se trudio da budem tako savršen, opustio bih se
više.

Bio bih gluplji nego što sam bio, zaista,
vrlo malo stvari bih ozbiljno shvatio,
Bio bih manji čistunac.
Više bih se izlagao opasnostima, više bih putovao,
više sutona posmatrao, na više planina popeo,
više rijeka preplivao.
Išao bih na još više mjesta na koja nikad nisam otišao,

jeo manje boba a više sladoleda, imao više stvarnih
a manje izmišljenih problema.

Ja sam bio od onih što razumno i plodno prožive
svaki minut svog života. Imao sam, jasno, i trenutaka
radosti.
Ali kada bih mogao nazad da se vratim, težio bih samo
dobrim trenucima.
Jer ako ne znate, život je od toga sačinjen, od
trenutaka samo;
nemoj propuštati sada.

Ja sam bio od onih što nikad nigdje nisu išli bez
toplomjera,
termofora, kišobrana i padobrana;
kada bih opet mogao da živim, lakši bih putovao.

Kada bih ponovo mogao da živim,
s proljeća bih počeo bosonog da hodim i tako išao do
kraja jeseni.
Više bih se na vrtešci okretao, više sutona posmatrao
i
sa više djece igrao, kada bih život ponovo pred sobom
imao.

Ali vidite, imam 85 godina i znam da umirem.


Jorge Luis Borges


Jorge Francisco Isidoro Luis Borges Acevedo, (rođen 24. avgusta 1899. u Buenos Airesu; umro 14. juna 1986. u Ženevi, bio je argentinski pisac i bibliotekar. Borhes je napisao mnoštvo fantastičnih priča i pjesama i smatra se suosnivačom magičnog realizma.

(spagos)


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen