Dienstag, 23. April 2024

Svjetski rekord u jahanju talasa

 




Surfer na velikim talasima Sebastian Steudtner oborio je sopstveni rekord i uspješno savladao monstrum talas

On divovski zatalasa na svaki džinovski talas... Sebastian Steudtner (38) jedan je od najboljih surfera na svetu. Godine 2020. surfao je ne talasu visine 26,21 metar u Nazaréu/Portugal – i to je bio svjetski rekord. Sada je nadmašio sam sebe, dostigavši 28,57 metara u februaru. Poređenja radi: ovo odgovara stambenoj zgradi sa deset (!) spratova.

Steudtner: “Otvorili smo novu dimenziju surfanja na velikim talasima.”

Steudtner je rođen 4. maja 1985. u Esslingenu am Neckar u Baden-Württembergu, Njemačka, a odrastao je u Nirnbergu. Baltičko more je udaljeno skoro 500 kilometara, Mediteran oko 1000. Steudtner: “Ali oduvijek sam volio vodu, akciju i avanturu. Prvi put sam stao na dasku za surfanje kada sam imao devet godina, na porodičnom odmoru u Bretanji. Nakon toga sam znao: moram pobjeći iz Nirnberga da mogu surfati. Kada sam imao 13 godina odlučio sam da odem na Havaje. Spakovao sam svoje stvari kada sam imao 16 godina.”

2001. preselio se na Havaje i postao profesionalni surfer.

Kao građevinski radnik, gradio je bazene, između ostalog, kako bi finansirao svoj život na dasci. Sa uspjehom!

Steudtner: „Čekao sam na talas od 2018. To je kao stakleno jezero. Bacite kamen unutra, a tamo gdje kamen stane, stvaraju se otekline. Oni donose talase. Ove otoke možemo uočiti desetak dana prije nego što stignu. Zatim se svi pripremaju, provjeravaju letove itd. Dolazimo 24 sata unaprijed onda zajedno i zajašimo talas.”

I dan svetskog rekorda?

Steudtner (koji, inače, pati od straha od visine): „Kada sam vidio prognozu za 24. februar, brzo mi je postalo jasno: cijeli Atlantik je bio skoro jedna oluja. Najveći strah je u prethodnim danima. Malo prije toga u meni raste lovački instinkt, onda želim da napadnem. Svaki talas je bio na granici. Uveče smo zajedno sjedeli, roštiljali, popili nekoliko piva i samo uživali. Nikada neću zaboraviti ove trenutke.”

Osim surfanja, fudbal je jedna od Steudtnerovih velikih strasti. 2022. godine, trener Liverpoola Jürgen Klopp ga je angažovao kao motivacionog trenera za svoj tim.

(bams)

(spagos)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen