Freitag, 25. Juli 2014

Mostarluci




Moj komsija Heinz je jedan jako živahan 86-stogodišnji starac , koji još uvjek vozi automobil a ponekad i biciklo. Vrlo je pričljiv i prijatan starčić , koji uvjek ima neku lijepu riječ za svakoga.....Često bi se nas dvojica "Staraca " fino ispričali o svemu i svačemu, o životu, o ratu o ženama, Heinz je imao uvjek za sve odgovor i rješenje...
Već pet dana Heinz mi mnogo nedostaje....Nije umro, živ je i još uvjek vozi svoj Mercedes, ali sa mnom više ne govori....Možda se pitate : Zašto ? Pa i ja se pitam, nisam ga uopšte uvrijedio....Naime, prije pet dana, vidio sam kako Heinz izlazi iz avlije sa biciklom i ja sam ga fino, kao i uvjek pozdravio i upitao: Heinz, gdje ćeš sa biciklom? a on mi odgovori: Idem na groblje....A onda spontano iz mene izleti jedno glupo pitanje: A ko će da ti vrati biciklo?......

Od tada, Heinz ne govori više sa mnom...

(Salko Šuko/Mostarski liskaluci)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen